Перейти до вмісту

10 компаній, які змінили логотип, в цьому році

Оновленні логотипи з’явилися на продуктах Lipton, Bacardi, Reebok, PayPal і деяких інших продуктах відомих виробників . Що для звичайного користувача залишилося абсолютно не поміченим. І лише для дизайнерів і рекламістів з’явився привід обговорити, чи став новий лого краще або гірше старого.
І для тих, і для інших ми вибрали 10 більш-менш відомих компаній, які змінили логотипи з початку 2014 року.

чай Lipton

Логотип Lipton зазнав невеликих змін: яскраве сонце і відблиски залишилися. Найголовніше тепер – не сплутати його з логотипом чіпсів Lay’s.

ром Bacardi

На новому логотипі Bacardi кажан – символ бренду впродовж 151 року – змінив зовнішній вигляд. Прототипом послужив начерк олівцем початку 1900 рр.

Платіжна система Visa

Новий логотип Visa позбувся золотого куточка на букві V і набув більш темних відтінків синього.

Електроінструменти Black & Decker

У старій версії логотипу імена засновників бренду з’єднував амперсанд. У новому логотипі його місце зайняв знав «+».

Спортивний одяг Reebok

Новою емблемою бренду стала сучасна «дельта». Компанія сподівається, що логотип стане так само популярним, як свуш Nike або смужки Adidas.

Зроблено в Брітанії

Новий логотип Made in Britain поміняв напрямок, став більш сучасним і лаконічним. У ньому тепер легко вгадується прапор Великобританії.

Оксфордські словники

Старий логотип відомого видавця словників був виключно літерним. У новій версії додався знак, в якому графічно з’єднуються перші букви назви бренду.

Cadillac

Новий логотип автомобільного бренду позбувся лаврового вінка,який обрамовував стару версію.

Платіжна система PayPal

За словами дизайнерів, накладення букв Р один на одного в новому логотипі PayPal покликане підкреслити зв’язок між людьми, а також  і їх грошима.