Оновленні логотипи з’явилися на продуктах Lipton, Bacardi, Reebok, PayPal і деяких інших продуктах відомих виробників . Що для звичайного користувача залишилося абсолютно не поміченим. І лише для дизайнерів і рекламістів з’явився привід обговорити, чи став новий лого краще або гірше старого.
І для тих, і для інших ми вибрали 10 більш-менш відомих компаній, які змінили логотипи з початку 2014 року.
чай Lipton
Логотип Lipton зазнав невеликих змін: яскраве сонце і відблиски залишилися. Найголовніше тепер – не сплутати його з логотипом чіпсів Lay’s.
ром Bacardi
На новому логотипі Bacardi кажан – символ бренду впродовж 151 року – змінив зовнішній вигляд. Прототипом послужив начерк олівцем початку 1900 рр.
Платіжна система Visa
Новий логотип Visa позбувся золотого куточка на букві V і набув більш темних відтінків синього.
Електроінструменти Black & Decker
У старій версії логотипу імена засновників бренду з’єднував амперсанд. У новому логотипі його місце зайняв знав «+».
Спортивний одяг Reebok
Новою емблемою бренду стала сучасна «дельта». Компанія сподівається, що логотип стане так само популярним, як свуш Nike або смужки Adidas.
Зроблено в Брітанії
Новий логотип Made in Britain поміняв напрямок, став більш сучасним і лаконічним. У ньому тепер легко вгадується прапор Великобританії.
Оксфордські словники
Старий логотип відомого видавця словників був виключно літерним. У новій версії додався знак, в якому графічно з’єднуються перші букви назви бренду.
Cadillac
Новий логотип автомобільного бренду позбувся лаврового вінка,який обрамовував стару версію.
Платіжна система PayPal
За словами дизайнерів, накладення букв Р один на одного в новому логотипі PayPal покликане підкреслити зв’язок між людьми, а також і їх грошима.